CLASSES PARTICULARS DE PATINATGE EN LÍNIA

Classes de patinatge particulars

Tant si no t’encaixen els nostres horaris setmanals, com si creus que necessites un assesorament molt personalitzat, podem oferir-te classes particulars.

L’horari i lloc de les classes s’acordaràn previsament entre l’Escola i l’alumne, buscant sempre el més convenient per ambdúes parts.

Hem d’advertir que les classes particulars es fan al carrer i el lloguer de material no està inclòs

Si voleu classes particulars perquè teniu poc o cap nivell de patinatge, no patiu, en tots els horaris hi ha nivell principiant i els nostres monitors ensenyen cada dia a alumnes que no han patinat mai, així com també us trobareu altres alumnes en el vostre mateix cas.

Consulteu-nos sobre quins horaris hi ha menys alumnes si voleu una atenció més personalitzada. En el cas dels més petits, recomanem sempre les classes en grup ja que podran fer jocs amb altres nens, socialitzar-se i aprendre jugant.

Us animem a que vingueu a provar una primera classe per només 7 euro. Podeu consultar com i quan fer aquesta classe de prova a la secció “dubtes” d’aquest mateix web.

En cas que volgueu contractar una classe particular de patinatge individual o grupal, contacteu amb nosaltres.