A partir del 7 de gener, encara una altra pista i més horaris!

Per tal d’oferir-vos un millor servei, a partir del divendres 7 de gener del 2011, ampliarem horaris en una nova pista que es diu EL CLOT DE LA MEL, una pista coberta al C/ Andrade, 40, 08018-Barcelona (al costat del camp de futbol que hi ha a la Gran Via, costat de muntanya, entre C/Lope de Vega i C/Espronceda). Allà disposarem també de vestuaris i dutxes per als nostres alumnes.
Siusplau, afegiu doncs aquests horaris als actuals:

– dijous 21-22h, adults (Xavi i Roger)
– divendres 18-19h, nens i adults (Colo, Xavi i Toni)
– dissabtes 18-19h, nens i adults (Raquel i Roger)
Com a les altres instal.lacions, aquí les classes acaben el 31 de juliol i també tindrem patins i proteccions per a préstec de material completament gratuït.
Serà un lloc més on els nostres alumnes podreu venir a fer classes, així doncs les nostres instal.lacions a partir del 7 de gener són:
– Estació del Nord
– Sagrera
– Clot de la Mel

(ja no donem més classes al Forum)
I per acabar, informar-vos que en aquesta instal.lació obrim la possibilitat de fer festes d’anniversari els diumenges a la tarda a partir de les 18h. Hi ha un servei de bar que s’encarregarà del berenar, així que si hi esteu interessats, feu-nos-ho saber.

——————————————————————–

Para ofreceros un mejor servicio, a partir del viernes 7 de enero de 2011, ampliaremos horarios en una nueva pista que se llama EL CLOT DE LA MIEL, una pista cubierta en la C / Andrade, 40, 08018-Barcelona ( junto al campo de fútbol que hay en la Gran Vía, junto a montaña, entre C / Lope de Vega y C / Espronceda). Allí dispondremos también de vestuarios y duchas para nuestros alumnos.
Por favor, añadid pues estos horarios a los actuales:
Jueves 21-22h, adultos (Xavi y Roger)
Viernes 18-19h, niños y adultos (Colo, Xavi y Toni)
– Sábados 18-19h, niños y adultos (Raquel y Roger)
Como en las demás instalaciones, aquí las clases terminan el 31 de julio y también tendremos patines y protecciones para préstamo de material completamente gratuito.
Será un lugar más donde nuestros alumnos podrán venir a dar clases, así pues nuestras instalaciones a partir del 7 de enero son:
– Estación del Norte
– Sagrera
– Clot de la Mel
(Ya no damos más clases en el Forum)
Y para terminar, informaros que en esta instalación abrimos la posibilidad de hacer fiestas de cumpleaños los domingos por la tarde a partir de las 18h (previa reserva, según disponibilidad de pista). Hay un servicio de bar que se encargará de la merienda, así que si estáis interesados, hacédnoslo saber.