Aprèn a patinar amb Heelys a partir del 3 de març!!

cdebcbad-5e6e-4fdc-9bd4-e4a57ec63a16Vols aprendre a fer anar les Heelys i no saps on? A l’Escola Oficial de Patinatge ja tenim classes per a ensenyar-te els millors trucs sobre les teves sabatilles de moda! I si no tens material, te’l deixem de forma gratuïta. Vine! Segur que t’ho passaràs d’allò més bé i podràs compartir tots els trucs amb els teu amics: anar endavant, enrere, girar, fer voltes, etc!
Afanya’t! Comencem les classes el dimarts 3 de març, no cal reservar, vine 15 minuts abans i prova una primera sessió per només 7 euro!
Per a tots els qui ja sou alumnes, podreu combinar les classes de Heelys amb les de patinatge urbà, ja que seguiran el mateix sistema de tickets, tarifes, etc. 🙂
Edats: per a totes les edats a partir de 4 anys. Sí,sí, adults també! 🙂
LLoc: Poliesportiu Municipal Estació del Nord, C/ Nàpols 42, 08018-Barcelona
Horaris: dimarts de 19 a 20h