CASC OBLIGATORI PER NENS A PARTIR DE MARÇ

CASCO-OBLIGATORIOCom ja sabeu a l’Escola Oficial de patinatge sempre hem procurat donar el millor servei d’ensenyament amb la màxima seguretat per als nostres alumnes. Fruit d’això els nostres monitors ja fa temps que porten el casc a les classes per donar exemple, però creiem que hem d’anar més enllà.
Per tant, hem decidit fer obligatori l’ús del casc per a alumnes menors de 16 anys per tal de ser coherents amb la nostra filosofia d’ensenyament.

Cal remarcar que no disposarem de cascs de préstec, tant per raons higièniques com logístiques a les nostres instal.lacions.
No obstant, hem negociat amb la botiga Inercia (Roger de Flor, 10) un descompte molt especial del 15% per a adquirir cascs de patinatge només presentant aquest codi promocional:

CASC-ESCOLA-2017

Esperem que ens ajudeu a portar a terme aquesta mesura que a la llarga ens agradaria extendre a la resta d’alumnes de l’escola.
Si teniu cap dubte o suggeriment, us convidem a posar-vos en contacte amb nosaltres.

QUIN TIPUS DE CASC ÉS MÉS RECOMANABLE?
Hi ha molts tipus de cascs i si ja en teniu un, del tipus bicicleta o similar, no cal que en compreu un de nou. Ara bé, si heu d’adquirir-ne un, millor agafeu un casc de tipus tancat o agressiu que sempre protegirà millor la zona de les cervicals.
casc per a nens