Curs de Ball en patins 2010-2011

Benvolguts amics, el proper curs es presenta més ambiciós que mai. Després de 5 anys fent classes de ball ens plantegem el repte de captar un major nombre de patinadors. A l’Escola entenem el ball com un pas més per a perfeccionar el nostre nivell de patinatge i alhora passar una estona divertida. Per aquest motiu des del primer dia tots els exercicis estaran molt enfocats a encabir les necessitats de cadascú. Primer individualment, després en parella i finalment en grup.
Mitjançant classes tècniques i passos de ball aprendrem a dominar els patins en tot moment per a saber com actuar en mil i una situacions que ens podem trobar quan sortim al carrer amb els patins. D’aquesta manera podrem gaudir del patinatge d’una manera nova, diferent i molt vital. Igual que l’any passat el darrer dissabte de mes donarà especial cabuda a tothom que vulgui provar el ball en patins indiferentment del nivell que tingui.
Setembre serà un mes introductori en el que aprendrem a fer des d’estiraments en marxa fins a exercicis de coordinació i habilitat passant per tot un ventall de maneres de trobar el nostre eix d ‘equilibri, agafar el ritme, córrer i desplaçar-nos correctament i a deshinibir-nos una mica.

A l’octubre i al novembre aprendrem les posicions bàsiques dels patins per executar correctament qualsevol moviment o gir ja sigui endavant com enrera combinat amb l’aprenentatge dels primers balls: Rock, Twist, Disco, Funky, Rumba i Tango.

Desembre el dedicarem al Free-Style, Figures del Patinatge Artístic Tradicional i ballarem el Vals i la Salsa.

Gener serà un mes per repassar i reforçar l’aprenentatge de les posicions bàsiques de desplaçament dels patins endavant i enrera i arrodonir els passos de ball de Rock, Twist, Disco i Funky.

Febrer serà el mes dels Balls Llatins i el Bollywood combinat amb una classe tècnica de mitjes voltes, piruetes i exercicis de Patinatge Artístic.
Març el dedicarem al Jam-Skate, el Free-Style i passos de l’Enrico Peranno.
A l’abril, maig i juny aprendrem tot un ventall d’exercicis coreogràfics i de conjunt per preparar i fer el muntatge del Ball de Fi de Curs a la Festa dels Patins.
Juliol serà el mes de les classes més entranyables: Lord of the Dance (Dança Celta), Billy Elliot,Swing i Charleston.

Espero i desitjo que molta gent s’engresqui aquest curs a ballar i entre tots ens ho passem la mar de bé practicant aquest esport tant complet, plè d’energia i alegria.

Força i fins aviat!

Pere Mel

Nota: les classes de ball tenen lloc tots els dissabtes de setembre a juliol (inclosos) al Poliesportiu de l’Estaciò del Nord (C/Nàpols, 42) d’11.30 a 13h a càrrec d’en Pere Melèndez, qui també fa les classes d’artístic sobre patins en línia els dilluns de 19 a 20h al Poliesportiu La Sagrera (C/Hondures, 2). Per a més informació [email protected]/
——————————————————————-
Queridos amigos, el próximo curso se presenta más ambicioso que nunca. Después de 5 años dando clases de baile nos planteamos el reto de captar un mayor número de patinadores. En la Escuela entendemos el baile como un paso más para perfeccionar nuestro nivel de patinaje ya la vez pasar un rato divertido. Por este motivo desde el primer día todos los ejercicios estarán muy enfocados a cubrir las necesidades de cada uno. Primero individualmente, luego en pareja y finalmente en grupo.

Mediante clases técnicas y pasos de baile aprenderemos a dominar los patines en todo momento para saber cómo actuar en mil y una situaciones que nos podemos encontrar cuando salimos a la calle con los patines. De esta manera podremos disfrutar del patinaje de una manera nueva, diferente y muy vital. Al igual que el año pasado, el último sábado de mes dará especial cabida a todos los que quieran probar el baile en patines indiferentemente del nivel que se tenga.
Septiembre será un mes introductorio en el que aprenderemos a hacer desde estiramientos en marcha hasta ejercicios de coordinación y habilidad pasando por todo un abanico de maneras de encontrar nuestro eje de equilibrio, coger el ritmo, correr y moverse correctamente ya deshinibir un poco.
En octubre y en noviembre aprenderemos las posiciones básicas de los patines para ejecutar correctamente cualquier movimiento o giro ya sea adelante como atrás combinado con el aprendizaje de los primeros bailes: Rock, Twist, Disco, Funky, Rumba y Tango.
Diciembre lo dedicaremos al Free-Style, Figuras del Patinaje Artístico Tradicional y bailaremos el Vals y la Salsa.
Enero será un mes para repasar y reforzar el aprendizaje de las posiciones básicas de desplazamiento de los patines adelante y atrás y redondear los pasos de baile de Rock, Twist, Disco y Funky.
Febrero será el mes de los Bailes Latinos y el Bollywood combinado con una clase técnica de medias vueltas, piruetas y ejercicios de Patinaje Artístico.
Marzo lo dedicaremos al Jam-Skate, el Free-Style y pasos del Enrico Peranno.
En abril, mayo y junio aprenderemos todo un abanico de ejercicios coreográficos y de conjunto para preparar y hacer el montaje del Baile de Fin de Curso en la Fiesta de los Patines.
Julio será el mes de las clases más entrañables: Lord of the Dance (Danza Celta), Billy Elliot, Swing y Charleston.
Espero y deseo que mucha gente se anime este curso a bailar y entre todos nos lo pasamos la mar de bien practicando este deporte tan completo, lleno de energía y alegría.
Fuerza y hasta pronto!
Pere Mel
Nota: las clases de baile tienen lugar todos los sábados de septiembre a julio (inclusive) en el Polideportivo de la Estación del Norte (C / Nápoles, 42) de 11 .30 a 13h a cargo de Pere Meléndez, quien también hace las clases de artístico sobre patines en línea los lunes de 19 a 20h en el Polideportivo La Sagrera (C / Honduras, 2). /*’ ); document.write( addy32358 ); document.write( ‘<\/a>’ );/*]]>*/Aquesta adreça electrònica s’està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la“>Para más información [email protected]/