Curs de patinatge de velocitat: dissabtes 18, 25 de febrer i 3,10 de març!

Ei Patinatge de Velocitat és un esport emocionant molt assequible per a tothom. Animeu-vos-hi!
L’objectiu del curs és que els alumnes coneguin les tècniques bàsiques del patinatge de velocitat, així com mètodes d’entrenament i estiraments. Tammateix, es farà un seguiment personalitzat de cada alumne per a veure la seva evolució i demostrar-li que, amb una millor tècnica, es pot millorar l’eficiència sobre els patins.
Material necessari:
* Patins: No calen patins de velocitat, però és aconsellable un patí amb rodes de 84mm o més grans, de bota baixa o semibaixa. Tanmateix, es pot fer el curs amb qualsevol patí amb rodes de, com a mínim, 80mm de diàmetre.
* Proteccions: És obligatori el casc (tipus bicicleta) i són molt recomanables la resta de proteccions (genolleres, colzeres i guants).
* Calçat esportiu.
* Roba còmoda i flexible.
* Cronòmetre: Cada alumne o cada dos alumnes hauran de tenir un cronòmetre. Si pot ser amb registre de temps parcials, molt millor.
* Aigua: És molt recomanable portar una ampolla d’aigua.
* Pulsòmetre: No és obligatori, però si se’n disposa d’un molt millor.
Nivell de patinatge:
No cal ser un expert patinador, però es demana tenir un nivell mig per a poder aprofitar bé el curs. És a dir, dominar els patins a una certa velocitat, saber girar correctament en paral.lel i saber creuar cames a la corba.
Nota important:
En cas de patir una lesió muscular o òssea, o patir qualsevol malaltia de tipus respiratori o cardiovascular, és MOLT IMPORTANT fer-ho saber al monitor.
Curs impartit per:
Carles Bial
Lloc de celebració del curs i horari:
Passeig Garcia Fària cantonada C/Lope de Vega.
Dissabtes 18, 25 de febrer i 3, 10 de març 2012, de 10 a 12h
(en cas de pluja es traspassa tot el programa a un dissabte més tard).
Inscripcions i places:
És imprescindible reservar plaça. Les places són limitades. Per reservar la vostra plaça feu-ho per mail a [email protected]/
Data límit inscripció i pagament: 10 de febrer.
Preu del curs:
* 65 euro curs velocitat (4 sessions de dues hores)
* 25 euro matrícula si encara no sou alumnes de l’Escola (inclou assegurança i us serveix fins al 31 de juliol de 2011 en totes les nostres modalitats).
Pagament: per transferència bancària, o en els nostres horaris de classe a l’Estació del Nord 15 minuts abans de la classe.
Per a qualsevol consulta no dubteu a contactar-nos a [email protected]/