Festes de la Sagrera 2010

1Amb motiu de les Festes del barri de La Sagrera, el diumenge 21 de novembre més de 80 patinadors vam participar a “La Sagrera Patina”, una trobada per a grans i petits on sobre patins vam gaudir, de manera totalment gratuïta, d’un munt d’activitats divertides per a tota la família. L’Escola Oficial de Patinatge Inline va cedir, també de manera completament grauïta, el lloguer de material per a que tothom poguès participar-hi.

L’esdeveniment, que va ser organitzat gràcies a la col.laboració de la Comissió de Festes de la Sagrera i la cessió de la pista per part del Club Esportiu El Sagrerenc (gràcies Juan-Diego!), va ser un èxit rotund. En només 3 hores (de 10 y 13h) van passar més de 80 pares i fills a gaudir de totes les activitats: classes de patinatge urbà (a càrrec de Roger Vergès i Xavi Costas), freestyle-slalom (a càrrec de bet Rodríguez), hoquei línia (Roger Vergès), jocs (Toni Pla) i, l’estrella del matí, la sessió de roller-dance (ball amb patins), guiada pel nostre monitor incombustible Pere Melèndez.
2
fent una visita al barri i veure la resta d’activitats de Les Festes de la Sagrera, una ruta va sortir des del mateix pavelló. Aquesta ruta, com totes les que organitza l’Escola, va ser guiada i vigilada atentament pels “col.laboradors” de l’Escola, als qui agraïm enormement la tasca realitzada, doncs sempre aconsegueixen amb un ambient distès, que les rutes siguin molt divertides i segures.

Bé, esperem poder organitzar més edicions de La Sagrera Patina i poder comptar altre cop amb la vostra presència. Gràcies a tots per venir i compartir el vostre temps amb nosaltres!