Fiesta de la bici y los patines 2009

festabiciipatins2009El próximo domingo 14 de junio se celebrará una nueva edición de la Fiesta de la Bici y los Patines de Barcelona. La fiesta consiste en un recorrido urbano que empezará en calle Aragón/Pg. de Gracia a las 10h y terminará en el recinto del Fòrum, donde habrá diversas actividades relacionadas con el mundo de la bicicleta y los patines. La Escuela Oficial de Patinaje Inline organizará diversas actividades, entre las que destaca una exhibición de nuestros alumnos de baile con patines, comandados por nuestro súper profesor Pere Melèndez.
Ésta es la programación por parte de la Escuela Oficial de Patinaje Inline:
De 11h a 11:30h:
– EXHIBICIÓN DANZA BOLLYWOOD A CARGO DEL GRUPO DE BAILE DE LA ESCUELA (alumnos)
– EXHIBICIÓN DEL PROFESOR PERE MELÈNDEZ – “WEAPON OF CHOICE” DE FATBOY SLIM
– MÁSTER CLASS DE BAILE EN PATINES ABIERTA A TODO EL MUNDO (Disco, rock, twist y bollywood)
Y de 12:30 a 13h:
– EXHIBICIÓN DANZA BOLLYWOOD A CARGO DEL GRUPO DE BAILE DE LA ESCUELA (alumnos)
– EXHIBICIÓN DE PERE MELENDEZ “1000 BAILES PARA APRENDRE EN PATINES”
– MÁSTER CLASS DE BAILE EN PATINES ABIERTA A TODO EL MUNDO (Disco, rock, twist, rumba, bollywood i quén sabe..)
14h a 15h DIFERENTES ACTIVITADES PARA TODOS LOS NIÑOS Y LOS MAYORES DE LA CASA. NO OS LO PERDÁIS!
patinsibici2009
Os esperamos a todos!!!
Más información:

El proper diumenge 14 de juny es celebrarà una nova edició de la Festa de la Bici i els Patins de Barcelona. La festa consisteix en un recorregut urbà que començarà a carrer Aragó/Pg. de Gràcia a les 10h i acabarà al Parc del Fòrum, on hi haura diferents activitats relaciones amb el món de la bicicleta i els patins. L’Escola Oficial de Patinatge Inline organitzarà diferents activitats, entre les quals cal destacar una exhibició dels nostres alumnes de ball amb patins, dirigits pel nostre súper-professor Pere Melèndez.
Aquestes són les activitats que es faran per part de l’escola:
D’11h a 11:30h:
– EXHIBICIÓ DANçA BOLLYWOOD A CÀRREC DEL GRUP DE BALL DE L’ESCOLA (alumnes)
– EXHIBICIÓ DEL PROFESSOR PERE MELÈNDEZ – “WEAPON OF CHOICE” DE FATBOY SLIM
– MASTER CLASS DE BALL EN PATINS OBERTA A TOTHOM (Disco, rock, twist i bollywood)
Y altre cop, de 12:30 a 13h:
– EXHIBICIO DANçA BOLLYWOOD A CÀRREC DEL GRUP DE BALL DE L’ESCOLA (alumnes)
– EXHIBICIÓ DEL PROFESSOR PERE MELENDEZ “1000 BALLS PER APRENDRE EN PATINS”
– MÀSTER CLASS DE BALL EN PATINS OBERTA A TOTHOM (Disco, rock, twist, rumba, bollywood i
qui sap..)
14h a 15h DIFERENTS ACTIVITATS PER A TOTA LA CANALLA I ELS MÉS GRANDETS DE LA CASA. NO US HO PERDEU!
Us hi esperem a tots!
Més informació a: