Gràcies a tots

There are no translations available.
logo-escola-retrologo-escola-retrologo-escola-retrologo-escola-retrologo-escola-retro
Hola a tots!
Sempre estem publicant novetats, sortides, sopars, classes noves o antigues, que si aquest dia fem festa, que si aquesta classe es canvia per aquella..avui és diferent.
Avui volem donar les gràcies a les mils de persones que han fet que l’Escola, a dia d’avui i dia rera dia, encara segueixi en peu 17 anys després de la seva fundació. Volem agrair a tantes i tants alumnes, famílies,
parelles i amics que han passat per les nostres classes durant tot aquest temps, perquè ho han fet possible.
No parem de trobar-nos alumnes que ara tenen entre 19 i 24 anys que ens saluden dient “no em recordes?” i és clar, és que aleshores tenien 9 ó 10 anys! I també els pares que van aprendre a patinar amb nosaltres i ara ens porten els seus fills petits! És senzillament genial.
I això ens fa adonar de tot el temps que portem donant classes, de tantes hores i hores patinant amb vosaltres, de tots els monitors que som i els qui ja no hi són, que sempre amb gran empenta i ilusió fan i han fet que cada classe sigui tot un repte, per a vosaltres i també per a nosaltres, perquè en seguim aprenent cada dia tots junts.
L’Escola va ser fundada amb un objectiu molt clar: que els patinadors fòssim un col.lectiu respectat dins de l’àmbit de la ciutat, sent capaços de patinar de forma segura per al propi patinador i també per als vianants i altres usuaris de la via pública. 17 anys després seguim, amb la mateixa energia, volent transmetre la passió que sentim pels patins, per aquesta sensació de llibertat en lliscar pels carrers, per la velocitat, per l’hoquei línia, pel ball amb patins, per l’artístic, pels cons.. tots els monitors som uns apassionats dels patins i així ho ensenyem cada dia.
Desitgem poder seguir molts anys fent el què ens agrada perquè no hi ha felicitat més gran que aquesta, que patinar, sol o acompanyat.
Fins ben aviat.