INFORMACIO CURS 2008-2009

Benvolguts amics, com cada any ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos del curs 2008-2009, amb algunes novetats:

ESCOLA OFICIAL PATINATGE EN LÍNIA INDOOR (Poliesportiu de l’Estació del Nord)
1.- Dimarts 19-20 h. (nens i adults)
2.- Dimecres 20-21 h. (adults)
3.- Dijous 19-20 h. (nens i adults)
4.- Dissabte 10-11’30 h. (nens i adults)
5.- Dissabte 11’30-13 h. (adults)
(del 2 de setembre fins al 30 de juliol) (nens i adults en grups separats)

ESCOLA OFICIAL PATINATGE EN LÍNIA OUTDOOR: Recinte Fòrum (davant caseta de fusta)
1.- Divendres 19-20h. (adults)
2.- Dissabte 18-19h. (nens i adults)
3.- Dissabte 19’30-20’30h. (adults)
(del 5 de setembre fins al 31 de juliol) (nens i adults en grups separats)

ESCOLA OFICIAL D’HOQUEI EN LÍNIA (Poliesportiu de l’estació del Nord)
– Dilluns 19-20 h. (nens i adults)
(de l’1 de setembre al 29 de juny) (nens i adults en grups separats)

HORARIS CLASSES BALL I COREOGRAFIA (Poliesportiu de l’Estació del Nord)
– Dissabte 11’30-13 h. (adults)
(del 6 de setembre al 25 de juliol)

PREUS

– Classe de prova: 5€ lloguer material inclòs (1ª classe alumnes nous), no cal reservar per fer-la. Després de la classe de prova, el segon dia ja es paga la matrícula.

– Quota mensual: 35€ (1 classe a la setmana), 20€ a partir del 3er. familiar; o bé 12€/sessió, lloguer de material sempre inclòs (per sessions també es paga la matrícula)

– Classe extra: 5€ cada classe extra (si voleu fer més d’una classe a la setmana)

– Intensiu mensual: 75€ totes les classes que volgueu en un mes (també es paga matrícula)

– Matrícula anual: 25€ (inclou assegurança mèdica obligatòria), ó 12€ si us apunteu d’abril a juliol.

– Convalidació de classes Patinatge–Hoquei–Ball-Indoor-Outdoor: podreu alternar les classes de patinatge, hoquei i ball al vostre gust (4 en total al mes amb la quota mensual)

– Web de l’Escola: on podreu estar informats de novetats, events, rutes i un fórum on proposar/sugerir qualsevol cosa, pregunta, etc. és www.escolapatinatge.com/ (integrat dins del portal inlineonline.com)

– Descomptes a la botiga especialitzada de patins INERCIA: els alumnes i exalumnes de l’Escola teniu importants descomptes a INERCIA en material de patinatge en línia i un tracte especial per al manteniment i reparació dels patins. Està a C/Roger de Flor 10, 08018 Barcelona. Tel: 93-486.92.56 Web: www.inercia-shop.com

– Rutes per a principiants a Barcelona: Un grup molt actiu d’alumnes, exalumnes i membres de l’Associació Rodes Sense Motor organitza rutes en patins per Barcelona per a principiants. Es fan els dissabtes a les 17h. cada 15 dies. Rutes per a totes les edats, gratuïtes i obertes a tothom. Informació a la web de l’escola, mireu els dies que es fa al “calendari”.