Invitació al Festival d'Hivern del Club Patí Vic

Bevolguts amics, el Club Patí Vic ens ha convidat al seu festival d’hivern, que es celebrarà el proper 13 de desembre, per a fer el ball de Bollywood. Després de l’èxit que va tenir el ball a la festa dels patins i la bici creiem que aquesta és una gran oportunitat per començar a obrir el patinatge en línea a móns tan bonics com el patinatge artístic.
El club Patí Vic té una gran tradició en el patinatge artístic sobre rodes i serà un gran honor poder patinar en un espai cobert, amb il.luminació festiva i tota la parafernalia d’aquest tipus d’events esportius.
La resposta dels primers integrants del ball de Bolllywood ha estat força positiva, però des de l’Escola creiem que quants més serem més riurem i per això obrim el ball a la participació de qualsevol que ho desitgi. Al ser un ball de festival, del que es tracta és de passar-s’ho bé i amb la música de bollywood la festa està asegurada.
Així que si aguanteu bé l’equilibri damunt dels patins i us agrada moure l’esquelet, veniu a l’Estació del Nord (C/ Nàpols, 42 de Barcelona) per aprendre totes les passes el 28 de novembre i el 5 i 12 de desembre d’11:30 a 13h ja per anar fent boca teniu els videos del ball de Bollywood de la
festa dels patins a: www.youtube.com/user/escolapatinatge.
Més informació a [email protected]/
Us hi esperem. Fins aviat!!