NOVETAT NOVEDOSA PER AL CURS 2013-14: DISSABTES TEMÀTICS ara també amb ROLLERFITNESS!!

Al primer torn dels dissabtes a Estació del Nord farem una sessió al mes d’aquestes tres modalitats: ROLLERDANCE (ball amb patins), FREESTYLE-SLÀLOM (cons) i ROLLERFITNES (exercicis físics sobre patins). Teniu les dates concretes la secció “calendari” del nostre web: http://escolapatinatge.comlendari/calendar
Totes tres modalitats estan destinades a patinadors que ja tingueu un bon equilibri sobre els patins i així poder millorar la vostra agilitat i coordinacíó corporals.
El ROLLERDANCE: us permetrà aprendre noves passes i gaudir dels patins amb música. Ritme sobre rodes!
Monitor: Pere Meléndez
El FREESTYLE-SLALOM: us aportarà màxima agilitat i equilibri en tot un seguit de figures que no s’ensenyen a patinatge urbà. Màxim control!
Monitors: Jon Larrucea, Aleix Julià
EL ROLLER-FITNESS: us ajudarà a tonificar i enfortir tots els músculs del vostre cos sobre els patins. Força i explosivitat!
Monitora: Toni Pla
No us perdeu cap d’aquestes sessions a l’Escola Oficial de Patinatge Inline per a ser un patinador súper-complet! Laughing