Portar la samarreta de l'Escola a la festa de la Bici i els Patins té premi!

No falteu aquest diumenge 17 de juny a la FESTA DE LA BICI I ELS PATINS: finalment sí hi ha ruta!! Surt a les 10h de Pg.Gràcia/Aragó fins al Forum (uns 12 km, no cal apuntar-se enlloc i és gratuïta). Hem escollit com a punt de trobada per als alumnes de l’Escola davant el Bulevard Rosa de Pg.Gràcia (baixant a mà dreta abans d’arribar a Aragó), a les 9.45h.
Un cop arribats al Forum hi haurà un piscolabis gratuït a la nostra carpa, per a TOTS ELS QUI PORTEU POSADA LA SAMARRETA DE L’ESCOLA (imprescindible!).
A l’espai de l’Escola podreu gaudir de següents espectacles:
– 11:30h Exhibició slàlom a càrrec del Team Inercia
– 12’15h Màsterclass slalom a càrrec del Team Inercia
– 13’00h Exhibició Ball dels alumnes de l’Escola
– 13’45h Màsterclass Ball, tothom hi és benvingut!
(els horaris poden variar en funció de l’hora d’arribada, etc.)
Tot i que hi haurà activitats tot el dia al Forum (de 10 a 20h), a l’Escola tancarem en xiringuito a les 15h.
Ens encanta aprofitar aquesta excepcional ocasió cada any per trobar-nos amb antics i nous alumnes de l’Escola, gaudint d’un matí sobre rodes, així que us hi esperem a tots!
Per a aconseguir la invitació a l’esdeveniment clickeu aquí..
Si voleu veure el recorregut de la passejada clickeu aquí..