Segon curs patinatge de velocitat : març 2010

curspatinatgevelocitatDesprés de l’èxit que va tenir el curs de patinatge de velocitat al primer trimestre, ja tenim les dates per al segon trimestre!
Segon curs de patinatge de velocitat: dissabtes 6, 13, 20 i 27 de març de 2010, d’11 a 13h.
Lloc: Passeig Garcia Faria, de Barcelona.
Preu: 60 euro (+25 de matrícula si encara no sou alumnes de l’Escola).
És imprescindible reservar plaça per a fer aquest curs. Places limitades: 15
El Patinatge de Velocitat és un esport emocionant molt assequible per a tothom. En aquest curs, es pretén que els alumnes coneguin les tècniques bàsiques del patinatge de velocitat, així com mètodes d’entrenament i estiraments. Tammateix, es farà un seguiment personalitzat de cada alumne per a veure la seva evolució i demostrar-li que, amb una millor tècnica, es pot millorar l’eficiència sobre els patins. Cal tenir material propi i un nivell mig-avançat per a poder aprofitar millor aquest curs.

Més informació o reserves a [email protected]/.
Animeu-vos!

———————————————————————————————
Después del éxito que tuvo el curso de patinaje de velocidad en el primer trimestre, ya tenemos las fechas para el segundo trimestre!
Segundo curso de patinaje de velocidad: sábados 6, 13, 20 y 27 de marzo de 2010, de 11 a 13h.
Lugar: Paseo García Faria, de Barcelona.
Precio: 60 euro (+25 de matrícula si aún no sois alumnos de la Escuela).
Es imprescindible reservar plaza para hacer este curso. Plazas limitadas: 15

El Patinaje de Velocidad es un deporte emocionante muy asequible para todos. En este curso se pretende que los alumnos conozcan las técnicas básicas del patinaje de velocidad, así como métodos de entrenamiento y estiramientos. Durante el mismo se hará un seguimiento personalizado de cada alumno para ver su evolución y demostrarle que, con una mejor técnica, se puede mejorar la eficiencia sobre los patines. Es necesario traer material propio y un nivel medio-avanzado para poder aprovechar mejor este curso.
Más información o reservas en [email protected]/.
Animaos!