SOPAR ESCOLA PATINATGE MARÇ 2009

soparescolamarc2009Dissabte dia 7 de març, en una reunió d’alumnes i ex-alumnes de l’Escola Oficial de patinatge Inline, vam poder gaudir de la companyia de molts dels nostres amics i vam retrobar algunes cares que feia molt de temps que no vèiem. Ens va fer molta ilusió poder gaudir de la companyia de tots vosaltres en un
sopar on dels 83 que estava previst, en vam acabar sent 74, tot un èxit!! Ens van concedir un menjador especialment per a nosaltres i l’atenció per part del restaurant va ser excel.lent.
Després del gran tiberi que ningú, o casi ningú, va poder acabar-se vam anar a un bar per al qual ens havien donat invitació d’un xupito per a tot el grup!! Aquella espècie de bitter-kas que ens van donar no va ser la millor beguda del món, però va fer que el grup continuès junt després del sopar, i poc a poc tots vam anar marxant.
El balanç de la nit és molt positiu i ja estem planejant el proper sopar perquè es pugui fer amb patins després d’una ruta tots junts.
Moltes gràcies a tots per la vostra assistència i fins aviat! Una forta abraçada de part de tots els monitors!
Podeu veure una selecció de fotografíes del sopar clicant AQUÍ .