Com escalfar correctament abans de començar a patinar

apender a patinar y calentar antes de patinar

A l’Escola Oficial de patinatge, els nostres alumnes no només vénen per aprendre a patinar, sinó per millorar en molts altres aspectes com són la salut i el benestar.
Patinar és una activitat física molt completa que aporta una infinitat de beneficis tant a nivell físic com mental.
Moltes vegades, comencem les nostres sessions de patinatge sense un escalfament adequat i això pot originar lesions a curt o mitjà termini, especialment en persones sense una gran condició física.
Cal tenir en compte que quan patinem usem músculs i es realitzen moviments que normalment no usem ni realitzen a la vida diària, de manera que encara que siguis una persona amb una bona condició física, és important realitzar una sèrie d’exercicis de manera paral·lela a les nostres sessions amb els patins.
Per aquest motiu, la nostra directora i gran esportista Toni Pla ens il·lustra en aquest vídeo, com escalfar correctament abans d’iniciar la nostra sessió de patinatge i quins exercicis són ideals per tonificar el nostre cos i adequar-lo als moviments del patinatge.

Si vols aprendre a patinar amb totes les garanties amb els millors professors, no dubtis a venir a les nostres classes.