CLASSE MULTI ESTILS PER DECIDIR EL BALL DE LA FESTA DELS PATINS

classemultiestilsHola amics, un altre any estem a les portes de la festa dels patins i la bici i toca fer un ball amb tot l’après al llarg de l’any per gaudir de la festa al màxim.

Per això és imprescindible la vostra col.laboració. A l’igual que l’any passat, hi haurà un premi de l’escola per a tots els qui hi participeu. Tot i que el premi real sempre és el d’aprendre i passar-ho la mar de bé fent allò que més ens agrada.

L’any passat vam posar el llistó molt alt ballant a ritme de dança bollywood, però segur que podrem fer-ho igual de bé i seguir essent tant o més originals.Per aquesta edició us proposem les següents possibilitats:

– Ball a ritme de música Disco-Funky amb el tema de Le Freak “Chic”
– Salsa amb el tema de Yuri Buenaventura “Salsa” o altres.
– Dança Celta amb Lord of the dance “Cry of the Celts” [Michael Flatley]
– Remix d’estils musicals:Rock-Twist-Disco-Funky-Salsa-Country-Sevillanes-Tango-Vals-Bollywood-Celta-Ska-Blues+Altres.

Es tractaria de fer una coreografia amb uns 20 segons de cada estil musical. Totalment innovador i molt divertit!!

Una darrera opció proposada per una alumne seria fer quelcom més popular i que la gent conegués molt. És a dir, una cançó d’aquelles que només sentir-la tot déu es posa a ballar. Però en aquest punt necesitaríem el màxim de la vostra participació per suggerir idees.
Dissabte 10 d’abril farem una classe de ball amb tots els estils proposats i així entre tots decicidir quin ens convenç més i amb quin podem gaudir més tots plegats. Encara que no penseu en fer el ball no falteu a una classe d’aquestes característiques, ja

que al llarg de l’any només en podem fer un parell d’iguals. La diversió està assegurada! Us hi esperem!