Novetats del mes de juny

Queden dos mesos de classes (només taquem a l’agost) i ens queden moltes coses per a fer encara!! Veieu a continuació el més destacat de JUNY:

DIES FESTIUS:

Dissabte 7, dilluns, 9, dilluns 23, dimarts 24.
Dijous 19 no farem classe a Estació del Nord de 19 a 20h, però sí a Clot de la Mel de 21 a 22h.Divendres 20 no farem classe a Sagrera (sí a Clot de la Mel).

CLASSES ESPECIALS (a més a més de les classes normals):

de 10’30 a 11’30h a Estació del Nord
Freestyle slalom: dissabte 14, amb Aleix Julià
Roller fitness: dissabte 21, amb Toni Pla
Roller dance: dissabte 28, amb Pere Melèndez

RUTES FÀCILS:

dissabtes 7 i 21 de juny.  Sortida: 18h de Pg. Garcia Fària/Josep Pla.
(nivell principiant: s’ha de saber frenar amb el fre)
Bon ambient amb els nostres amables col.laboradors! Tots hi sou benvinguts!!

CURS INTENSIU:

ja no fem modalitat de “curs intensiu”, però podeu escollir la modalitat mensual (40 euro per les 4 primeres classes) i fer tantes sessions extres com vulgueu per només 7 euro cada una!! (entre l’1 i 31 de cada mes)

RECORDEU:

matrícula al 50% (només 12 euro, inclou assegurança, samarreta de l’Escola i descomptes a la botiga Inercia).
nivells: principiant i mig en tots els horaris, en grups separats i, a més a més, avançat: dimarts 20-21h a La Farga, dimecres de 20 a 21h i dissabtes de 12 a13h a Estació del Nord.
mateixos horaris fins al 31 de juliol, tanquem a l’agost i tornem al setembre
veniu a recollir la vostra samarreta si no teníem la vostra talla, a partir del 10 de juny les tindrem totes!! (cal dur el rebut de la matrícula)

I estem preparant per al JULIOL:

MONOGRÀFIC DE ROLLER DANCE: els 4 dissabtes de juliol a Clot de la Mel, de 10 a 12h per a totes les edats. Preu 65 euro.
Més info a: http://escolapatinatge.com/curs-monografic-de-roller-dance-i-ball-amb-patins-al-juliol-2/?lang=enULTIMA PATICENA-SOPATÍ del curs el dissabte 19 de juliol! En breu publicarem tots els detalls al nostre web, facebook i twitter.

Si teniu qualsevol dubte, contacteu-nos a [email protected]
Fins aviat!