Sant Antoni Patina 2010

cartell_sant_antoniEl diumenge 24 de gener esteu tots convidats a la primera edició de Sant Antoni Patina,
una festa popular organitzada per la comisió de festes del barri de Sant Antoni a
Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona, l’Escola Oficial de Patinatge Inline, la tenda de
patins Inercia i l’Esportiu Rocafort, on hi haurà activitats variades, per a tots els
públics, totalment gratuïtes i una patinada popular organitzada per l’APB (Associació de
Patinadors de Barcelona).
El lloc i hora de trobada és C/ Tamarit, entre Rocafort i Calàbria a les 10h del matí, on
s’organitzaran classes i exhibicions de patinatge, ball amb patins i slalom entre
d’altres. A les 12h tindrà lloc la patinada popular durant un recorregut de 7 km pels
carrers del barri, amb la protecció i col.laboració de la Guàrdia Urbana de Barcelona.
A les 13h tornarem amb més exhibicions, màster class de ball i freestyle-slalom (cons)
fins les 14h, moment en què tindrà lloc un sorteig i entrega de regals entre els
assistents.

Hi haurà obsequis per a tots els inscrits, així que animeu-vos i veniu! Per a
inscriure-us envieu mail a [email protected]/ amb les vostres dades (nom i
cognoms,adreça,població,telèfon,data de naixement i mail) i rebreu un mail de
confirmació, o també us podeu inscriure el mateix diumenge 24 a les 10h a la carpa de
l’Escola Oficial de Patinatge Inline (www.escolapatinatge.com/).
L’ambientació musical durant tot el matí serà a càrrec de Kemen Selekta i Dj Sotos.
Finalització de l’esdevenimet les 15h.
Podeu descarregar-vos el tríptic informatiu clicant AQUÍ .
En cas de pluja totes les activitats, excepte la ruta, es faran a l’Escola Pia de Sant
Antoni, Ronda Sant Pau, 72 de Barcelona (recinte cobert). No hi falteu! 🙂

————————————————————————————————————————

El domingo 24 de enero estáis todos invitados a la primera edición de Sant Antoni Patina, una fiesta popular organizada por la comisión de fiestas del barrio de Sant Antoni en Barcelona, el Ajuntament de Barcelona, la Escola Oficial de Patinatge Inline, la tienda de patines Inercia y Esportiu Rocafort, donde habrá actividades variadas, para todos los públicos, totalmente gratuitas y una patinada popular organizada por la APB (Asociación de Patinadores de Barcelona).
El punto y hora de encuentro será C/ Tamarit, entre Rocafort y Calabria a las 10h de la mañana, donde se organizarán clases y exhibiciones de patinaje, baile con patines y slalom entre otros. A las 12h tendrá lugar la patinada popular durante un recorrido de 7 km por las calles del barrio, con la protección y colaboración de la Guardia Urbana de Barcelona.
A las 13h volveremos con más exhibiciones, máster class de baile y conos hasta las 14h en que tendrá lugar un sorteo y entrega de regalos entre los asistentes.
Habrá obsequios para todos los inscritos, así que animaos y venid! Para inscribiros enviad un mail a latoni@escolapatinatge .com con vuestros datos (nombre y apellidos,dirección,población,teléfono,fecha de nacimiento y mail) y recibiréis mail de confirmación, o también podeis inscribiros el mismo domingo 24 a las 10h en la carpa de l’Escola Oficial de Patinatge Inline (www.escolapatinatge.com/ ).
La ambientación musical durante toda la mañana será a cargo de Kemen Selekta y Dj Sotos.
Cierre del evento las 15h.
Podéis descargaros el tríptico informativo clicando AQUÍ .
En caso de lluvia todas las actividades, excepto la ruta, se llevarán a cabo en la Escola
Pia de Sant Antoni, Ronda Sant Pau, 72 de Barcelona (recinto cubierto). No faltéis!  🙂