Testimoni de l'Alan sobre l'Escola Oficial de patinatge Inline

alan_lowL’Alan porta poc més d’un any patinant, però tot i axí, ha agafat un nivell molt alt. La seva progressió ha estat molt bona i, el que més ens agrada, s’ha convertit en un apassionat d’aquest esport que tant estimem.

Què et va fer decidir a aprendre a patinar? El meu germà que em va regalar uns patins i com que eren un regal havia d’apendre i no deixar-ho de banda.

Creus que el patinatge enganxa?
Sí i tant, a mi m’ha enganxat tant que de vegades pense que ara no sabria que fer sense anar a patinar.

Què és la cosa més estranya que has fet amb patins?
Anar en el metro amb els patins degut a la pluja.
Patinar t’ha canviat la vida? Sí, m’ha fet fer un esport nou i deixar de banda el sedentarisme que feia abans. A més com que no sóc de Barcelona, m’ha ajudat a conèixer-la més.
Quant de temps fa que patines? Ara farà 1 any i poc més.
Com vas conèixer l’Escola? Per un company de feina que hi anava amb les seves nenes i quan li vaig dir que tenia uns patins em va parlar de l’escola.

Prefereixes patinar a l’hivern o a l’estiu?
A l’estiu, pero hi ha dies d’hivern que vaig a donar un tomb amb els patins, encara que amb el fred vaig menys del que voldria.
Creus que patinar ha millorat la teva salut? Sí, a mi m’ha ajudat a perdre pes i tenir més fons, tant que ara m’he apuntat a alguna cursa de córrer els caps de setmana, cosa impensable fa ben poc.
Ha millorat el teu estat d’ànim des de que patines?  Sí, patinar em serveix per desconnectar de la feina, rutina, etc… i és com una mena de relaxació.
Ho recomanaries? De fet ho recomane a totes les persones que conec, encara que a moltes els costa agafar uns patins i posar-se però quan ho fan veus que ho disfruten.

Prefereixes patinar sol/a o acompanyat/da?
Depèn dels dies, però per general agafe jo els patins i vaig a patinar una estoneta.

Era una cosa que sempre havies volgut fer o va ser per curiositat?
No havia pensat mai que patinaria, fins i tot no coneixia les diferents modalitats de patinatge que hi ha.
T’imagines patinant d’aquí a 20 anys? Clar que sí.
T’agradaria poder competir en alguna modalitat de patinatge? No, per ara m’agrada disfrutar del patinatge, ja estic grandet per competir.
T’agradaria fer excursions amb patins tipus “la ruta del ferro” a Ripoll? Sí, de fet és un dels objectius d’aquest anym fer una ruta o fer una escapadeta d’un cap de setmana per visitar una ciutat amb patins.
Has ensenyat a patinar a altres persones? I aquestes a d’altres…? He anat amb companys de feina i els he aconsellat alguna coseta per que comencin.
Comentaris  i suggerències (aquí pots escriure el què vulguis si no ho has trobat en les preguntes anteriors..)
Donar-vos les gràcies per fer-me passar una bona estona aprenent a patinar i ja és part de l’horari setmanal anar-hi a apendre alguna cosa nova.
Gràcies per la teva col.laboració!